torsdag 25 oktober 2012

NaNoWriMo


Jag kan inte riktigt fatta det men snart är det första november för det betyder ju att NaNoWriMo börjar snart. Om det är någon som missa vad detta är så kan jag förklara. NaNoWroMo är en förkortning av National Novel Writing Month och det är ett sorts event som går ut på att hela november månad så ska man försöka skriva en bok på 50.000 tecken.

Jag kom på det detta för flera månader sedan och började fundera lite grann på en historia men sedan så försvann liksom hela grejen ur min hjärna och nu en vecka innan allt börjar så kommer det fram igen, ibland är man bara för bra helt enklet.. (eller?) Men nu är det ju snart höstlov och då får jag massor av tid med att planera.

Men nog om mig, jag undrar ska du vara med?  Om du ska, så sjukt roligt och om du vill men inte vet vart man ska börja så kan jag berätta att du helt enkelt börjar med att kolla in www.nanowrimo.org där du sedan enkelt kan bli medlem. Men annars kan man ju såklart vara med utan att vara medlem på hemsidan.
Om ni vill typ kolla in min sida eller lägga till mig som "Buddy" så heter jag perfectfreak ni får gärna kommentera med era namn så kan vi alla bli "Buddys" hehe ;3

Lycka till med skrivandet alla ni som ska vara med och ni som inte ska, lycka till med allt annat ni nu har för er och hade så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar